ΚΗΠΟΙ // ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ // ΓΗ & ΦΥΣΗ

Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

RESTORE TO DECOR !

Σε μια απο τις εκδρομές μου βρήκα στο βουνό των Σερρών σε ένα χωριό κοντά στον Λαϊλιά, ένα μπαούλο δίπλα στα σκουπίδια!

Τρελάθηκα μόλις το είδα! Αμέσως το μυαλό μου σαν του κυρίου Γρανάζη άρχισε να κατεβάζει ιδέες μεταποίησης! Τελικά η απόφαση λήφθηκε μετά απο 2 μέρες. Θα γινόταν μπαούλο διακοσμητικό και θα στόλιζε το σαλόνι μου.

Ετσι πρώτα το καθάρισα και έξυσα ότι προεξείχε. Μετά το απεντόμωσα ρίχνοντας μισό κιλό εντομοαπωθητικό και το πέρασα ένα χέρι άσπρο χρώμα μέσα έξω για να είμαι σίγουρη οτι κανένα ζωΰφιο δεν θα βγεί και για να δώσω μια χρωματική βάση. Το μπαούλο ήταν ένα αδιάφορο καφετί χρώμα και εγώ του άλλαξα τελείωση την όψη. Έβαψα λαδογκρί την μεγαλύτερη επιφάνεια με λαδομπογιά και τις λεπτομέριες σπασμένο άσπρο.


Και ιδού το αποτέλεσμα!

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας λοιπόν!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© garden for zoey , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena